ÖNSKELISTAN 2012

Jag är förkyld. Tycker det är jättejobbigt. Men det kanske skulle kännas lite bättre om jag fick de här grejerna i julklapp!?

Ögonfransförlängning för att få till those never-ever-ending Bambi lashes.

Tycker det är så himla fint med ögon så skulle gärna vilja ha lite smink till dem också. Typ några riktigt bra produkter för att göra en mörk eller typ mullvadsfärgad sotning. Gillar verkligen den ihåliga, lite spöklika och även något sjukliga looken man får utan ögonbryn. Och den borde väl förstärkas med en rejäl ögonmakeup?! Och Margot Tenenbaumlooken är ju inte heller fel.❤

Skulle även vilja ha ett par tofflor! Jag fryser konstant men äger för tillfället bara alldeles för stora slip in-tofflor ifrån olika hotell. Skulle därför vilja ha ett par varma tofflor som faktiskt sitter kvar på mina fötter (annars glömmer jag bort att ta på mig dem igen om jag exempelvis har suttit på en stol och låtit tofflorna falla av). De måste alltså sitta kvar på fötterna men i övrigt kan de se ut lite hur som helst. Storlek 35 eller 36 och en sak till! Sulan får inte vara för hård för då kommer grannarna under klaga på att jag klampar…


Nikes träningsväska Varsity Girl Medium Duffel Bag i färgen Night Blue/Purple Earth hade gjort mig himla glad. Har sett den i butik på både She Shop och Stadium här i Göteborg. Den är dunderplastig men gör en så himla glad med sina starka Barbie-färger och så har den ett dedikerat skofack! Det ni..

Glitterstrumpor. Har velat ha några par ett rätt bra tag nu. Har bland annat sett att de finns på COS, H&M, American Apparrel och Gina Tricot.

Moonrise Kingdom på DVD (med svensk text)! För man måste ju äga ett eget exemplar av sin favoritfilm såklart!

11 thoughts on “ÖNSKELISTAN 2012

  1. Monki har också glitterstrumpor! Höll på att köpa här om dagen när jag strök runt kring domkyrkan, men råkade visst hugga en mössa istället. De har även en plisserad kjol i typ exakt samma tyg som dina strumpor!

  2. Erica! Dina mostrar undrar vad du vill ha i julklapp och när jag berättar om tofflorna bara de väääägrar. “Erica skall ha något finare… Tofflor kan hon köpa på liseberg…”. Nej, du får uppdatera din sida med lite moster-vänliga inköp!!!!

Leave a Reply

