Efterlysningen – uppdaterad!

OK det blir lite löjligt mycket platåsvärmeri just nu MEN:

I april efterlyste jag ett par skor ifrån 90-talet som såg ut typ så här.

efterlyses

Idag har jag hittat bättre bilder på den sortens sko så i ännu ett desperat försök att finna ett par vill jag dela med mig utav fynden:

almost
almost2

Jag letar ju förstås fortfarande efter ett par i vitt helst.Och de på bilden är ärligt talat inte lika fina som det exemplar ifrån 1996 som susar runt i mitt huvud. Men ändå. Så…. Är det någon som känner igen den här typen av sko och har ett par eller har sett ett par? Hade varit så himla kul att få se dem bara.

One thought on “Efterlysningen – uppdaterad!

Leave a Reply

