Fotoapp

Hittade en ny fotoapp (fortfarande inte Instagram såklart. Suck) till min mobil.🙂

Är så grymt trött på min Blackberry förresten. Ja, den är sötast i världen MEN:
*Den laggar hela tiden
*Den har få vettiga appar (och exempel på vettiga appar är INSTAGRAAAM och Viddy)
*Skärmen är faktiskt för liten för att det ska gå att surfa smidigt
*Den är dyr i drift

Men men, bara ett halvår kvar, sedan går mitt abonnemang ut och då ska det bli en Android med tangentbord och större pekskärm istället!

Nu ska jag leka vidare!

En sak till bara! Om träningen igår: Det gick bra, jag ställde NÄSTAN handvolt 540 och gjorde även några bra försök på dubbelvolt halv (första gången jag testade halv så det var kul att det gick så bra!)

Leave a Reply

