Snart jul!

Kl:22.09 stämplade jag ut från Liseberg. Har haft en superrolig arbetsdag och trivs så himla bra med mina kollegor. Blir som när jag var typ 12 (=leker som bara den och skrattar så jag nästan går sönder). Fast ni kan va lugna, jag gör ett rätt bra jobb också.🙂 Fick en julkapp av min chef förresten: Hemmagjort julgodis. Så himla gulligt av henne och sååå gott!

Nu är det snart julafton(!!!!!!!!). Det enda jag ligger efter med är julklappsrimmen men jag får väl fila på dem under morgondagen.

God Jul allihop!❤

Leave a Reply

