grafiskt

Idag kom mitt efterlängtade Adidas-paket hem!😀😀😀

IMGP0309

Det innehöll världens sötaste tunika (som ni får se i sommar eller i vår eller nåt. Någon gång när det är bra mycket varmare i alla fall…), en varm och go och snygg och funktionell tröja som tyvärr blev för trång i ärmhålen så jag skickade tillbaka den men beställde en i storleken över. Så den kommer väl om några veckor. Och så: Adidas by Stella McCartney-jackan!

IMGP0346

ski4ski1jackan1

ski5ski3ski2

jackan2

Fin tycker jag! Känner mig som en jetsetter i någon supertrendig italiensk skidort på 60-talet. Vi får väl hoppas att den går att promenera i också. Den hann inte fram i tid till dagens tur men imorgon så!

Tofflorna är förresten mitt senaste hem: Jag bor i dem. Fick dem i julklapp av mina mostrar.❤

Leave a Reply

