Premiärtur

Premiäranvände jackan idag. Den är varm.🙂 Har äntligen lyckats få över musik på iPoden också så den fick med följa med på promenaden. Lyssnade på den här och kände mig cool och målmedveten.

IMGP03741IMGP03771

Det som syns: Mössa: från Quicksilver, Jacka: Women’s Run Performance Midlayer Jacket från Adidas by Stella McCartney, Tights: Filament Tights från Nike, Skor: AX 1 Mid GTX K från Adidas

One thought on “Premiärtur

  1. Hej! Jag ville bara säga att jag tycker det är så himla inspirerande att läsa om att du tränar och tar promenader och liknande. Jag har länge känt att motionera är något jag borde göra för att må bra – vilket jag ju gör när jag väl rör på mig, men det är så himla svårt att hålla motivationen uppe, och därför gör jag som du, tar långpromenader i raskt tempo med musik i öronen. Därför är det jättebra för min motivation att du skriver att du gör samma sak! Ja, det här var ju absolut inget viktigt egentligen men jag ville bara dela med mig av mina tankar så ja, här var dem.

Leave a Reply

