cheeks

Färgen på mina kinder för en stund sedan. Pojkvännen och jag tog oss bort till skogen med elljusspår, vi promenerade mest på vägen dit men joggade även lite lugnt i ca 4 minuter vilket är sjukt bra för att vara mig. Väl framme sprang han åt ena hållet och jag gick åt andra. Och andra gången vi möttes var vi framme vid en underbar helvetsbacke. Där sprang vi upp och gick ned några gånger. SJUUUUUUUKT jobbigt men GÖTT! (Och sedan promenerade jag hemåt medan pojkvännen sprang före hem och sedan vände och mötte mig igen och till sist började gå han med. Om ni vill ha en mer detaljerad bild av vår tur menar jag.) Känns som att jag har så mycket kraft just nu, är pepp och energisk och starkast i världen när jag är ute och går. Och det är så roligt att pojkvännen och jag kan träna tillsammans fast ändå helt olika.

Imorgon kväll börjar dessutom gymnastiken igen och jag ser fram emot det så himla mycket!

Leave a Reply

