awesome

Hemma efter en lång shoppingtur med mor. Gjorde inte ett enda inköp men åh så kul vi hade det! Agerade personal shopper åt mor som fick med sig en hel del fint hem. Tänkte bara ta och visa några plagg som jag själv föll lite extra för.

PicStory-2013-01-06-11-34.jpg

Provade den här grymt fina kappan (från Tiger Jeans Collection). Den gick såklart hela vägen ned till fötterna på lilla mig och jag pendlade mellan att känna mig ascool och som en elev på Hogwarts. Riktigt speciell i alla fall och grymt fin som sagt. Dock inget köp eftersom den inte var på rea och framförallt för att jag redan äger typ tusen kappor och jackor och inte borde köpa någon ny på ett antal år (fast jag faller ju för ytterplagg hela tiden!!!).

twinset1twinset2

Provade även den här söta blusen (från Twin-Set). Tycker den är himla fin men gosskragen var lite stor så nej, den blev det inte heller. Men den här var i alla fall på REA så där fick ni som gillar stora gosskragar ett hett tips!

karenmillen

Och så blev jag ju såklart dökär i ett till ytterplagg (från Karen Millen som ju är ett väldigt konstigt märke som jag inte alls förstår: En del grejer är skitsnygga men det mesta är pråliga tantplagg.)! Hur skön som helst – vägde ingenting! Men fanns inte i min storlek och ja, ytterplagg är som sagt inte direkt någon bristvara i min garderob…

One thought on “awesome

Leave a Reply

