Couture La La

OK, parfymnörd som jag är så blev jag nu himla nyfiken på doften i den här snygga flaskan! Gröna äpplen (loooove), mandarin (citrus luktar typ alltid gott) och röda vinbär (luktar väl egentligen inte så mycket alls?) i toppnoterna, hjärtnoter av liljekonvalj (usch), apelsinblomma (se kommentar om mandarin) och violblad (viol är intressant… luktar lätt som godis tycker jag…) och mysk som basnot (har fortfarande inte lagt på minnet hur mysk luktar men den är listad som basnot i typ alla mina favoritdofter så jag antar att jag gillar’t!). Ska absolut sniffa sönder denna i New York i februari: Couture La La ifrån Juicy Couture var det alltså!

2 thoughts on “Couture La La

  1. Jag vill också kunna saker om parfymer! Har fortfarande inte lärt mig vad jag passar i eller hur saker doftar eller vad jag ska tänka på. Det är mitt ytlighetsmission för 2013, att hitta en bra parfym. Hoppas du blir nöjd med den där i NY!

  2. Jag köpte den här i ren desperation och sinnesförvirring för över ett år sen, men jag trivs inte alls i den!

    Har provluktat lite alla möjliga men fortfarande inte kommit på vad jag gillar. Bah bah bah.

Leave a Reply

