Matchy matchy

Min Adidas-tröja kom igår, hur fin och skön som helst. Den fick invigas på en promenad med pojkvännen nu på förmiddagen. Han har ju en nästan likadan dessutom så jag såg till att vi matchade varann. Inte för att det syntes sen för vi hade jackor på oss ute i duggregnet men ja: Vi matchade. Faktiskt.

IMGP03961

IMGP0389

Var förresten hos frisören tillsammans med mamma igår. Vi blev fina båda två tycker jag, väldigt nöjd.

Bild 2013-01-09 kl. 11.341

Bild 2013-01-09 kl. 11.35 #3

Imorgon bitti åker pojkvännen till Paris och jag kommer sakna ihjäl mig efter honom så nu låter jag bli bloggen under resten av dagen och kramas så mycket det bara går istället. Hoppas ni får en bra dag!

One thought on “Matchy matchy

Leave a Reply

