Bredare utbud utan monopol? Skulle inte tro det du…

Har provat tusen träningsplagg idag (bl.a. typ hela KappAhl-kollektionen. Utan att bli sådär överdrivet jätteförtjust i något. Tyvärr…) och kunnat dra vissa slutsatser om kommande säsongs träningsmode. Tillåt mig att presentera min studie i…..

Mesh-shorts i svart och neonkorall!

Vi börjar med KappAhl:

kappahlshorts.jpgkappahlshorts2.jpg

Därefter Gina Tricot:

gina.jpggina2.jpg

Och slutligen Stadium:

shorts2stadium1

Ja-a…. Vad ska jag säga? Rätt så fina allihop tycker jag men så.himla.tråkigt att alla bara härmar varandra! För att analysera vidare kan jag även nämna att de ifrån KappAhl har fickor och att samtliga neonkorallfärgade shorts blir lite lätt avslöjande i kombination med svarta underkläder.

One thought on “Bredare utbud utan monopol? Skulle inte tro det du…

  1. Äger noll träningsplagg (om vi bortser från sånt man rider i, men det passar liksom bara i stallet och inte på gymmet), men älskar dina inlägg om träningskläder och sånt. Meeeera!

Leave a Reply

