Dagens gymnastikträning

Idag var andra träningen i nya föreningen, i en hall jag aldrig tidigare besökt! Blev lite sen eftersom jag insåg att jag behövde duscha 10 minuter innan bussen skulle gå men hann ändå värma upp tillsammans med resten av truppen. Sedan körde vi en massa olika stationer med övningar för handvolt. Avslutade med lite lagom styrka: Två små varv med

dips
tåhävningar
handledsrull med vikt i rep
Russian twist med  viktboll som man räckte över till varandra

(Som ni ser hade jag förresten en himla hög tofs idag.)

Bild 2013-01-11 kl. 01.31

Bild 2013-01-11 kl. 01.33 #21

Imorgon blir det däremot ingen “lagom styrka” för då väntar ett helt styrkepass med truppen vilket ger mig ångest redan nu! Men men, ska ta mig igenom det med.

Leave a Reply

