All in

katyisallin

Katy is all in and so am I typ.

Är så himla insnöad på det här med träning just nu va! I alla fall lite grann: Hade tänkt gå till gymmet idag men nej, det orkade jag visst inte! :O Stör mig lite på att jag planerar att träna så himla mycket men sedan drar mig ur. Men jag har i alla fall varit ute och promenerat längs med Delsjön tillsammans med mamma och pappa idag. Det var himla mysigt och superfint väder (fast kallt) och så stannade vi till (vilket är en underdrift för det tog seriöst 45 minuter bara att komma fram till kassan!) i Bertilssons Stuga där de drack kaffe och jag fick mig en paj. Har förresten inte varit där sedan september 2009 och då såg besöket ut så här.

Snart ska jag bege mig hem till Julia❤ (som jag inte har sett på typ tre veckor!!! Och yes yes yes hon har börjat blogga igen! Fast hennes tumblr är också väldigt fin, den borde ni spana in) och hennes syster och se på någon film.

Leave a Reply

