Clueless

Såg Clueless för första gången igår och åh jag älskar den! Så himla bra bara!

Gillar människor som andra tror är dumma i huvudet men som egentligen sitter inne med en hel del intelligens… Det blir lite som att man har en hemlighet ihop då, båda vet att man lyckats se igenom varandras fasader och man respekterar varandra. Samtidigt som ingen annan fattat och tror sig vara smartare, när det i själva verket är just den personen som inte fattat något alls. Cher kändes lite som en sådan person: En som kan vara klok. I smyg.

Och så var det ju fullkomligt hilarious att Scrubs-Turk är med!❤ + att jag insåg att Christian i filmen påminner en del om en på skolan vilket jag tycker är hur kul som helst! Håller liksom på att börja skratta bara jag tänker på det.😀

Och slutligen så fick Clueless mig att se Wildfox senaste lookbook med lite andra ögon🙂

Så helt enkelt: Heja Clueless! Se den.❤

Leave a Reply

