FashionTeamGym.blogg.se

fashionteamgym1fashionteamgym2

Byter blogg igen. (!!!!!) Blir trött på mig själv att jag flaxar runt så mycket. Bytte ju till WordPress bara för att kunna blogga från mobilen. Men nu tänker jag att det kanske är lika bra att jag inte gör det för min mobilkamera är ändå så dålig och det är mycket bättre att jag använder min riktiga, superfina kamera istället! Tycker inte den här bloggens innehåll har blivit riktigt som jag vill ha det heller…

Nu blir det i alla fall en bättre uppdelning av träning och mode. Har nämligen gjort två bloggar i en kan man säga. Men det enda ni behöver lägga på minnet är:

FashionTeamGym.blogg.se

Men varför detta konstiga/krångliga namn?

Jo för att jag är ju helt insnöad på det här med Varsity-inspirerat mode så Fashion Team låter tillräckligt coolt för min del! Fashion Team är alltså modedelen av bloggen.

Och TeamGym är det engelska ordet för truppgymnastik, så där har vi träningsdelen! Har blandat lite gamla och nya inlägg här så scrolla gärna ner och läs.🙂

Häng efter eller låt bli: Du är i alla fall alltid välkommen! Fashion, Team, Gym alltså. Kom ihåg det.

Leave a Reply

